9.12.05

聖誕樹

今天在CC開工,呆了一整天.聖誕節快到,看着一班工人忙着裝飾放在大堂的聖誕樹,思緒開始漫遊,想呀想,心裡竟覺得有些不悅.

好地地幹啥要將一棵長得好好的樹砍下來?那麼高大,至少也要種十年八年.

聖誕節嘛!用來慶祝一下.

是誰說聖誕節要砍樹來慶祝?是耶穌嗎?不知道衪看見棵松樹這樣會有什麼感受.

唉,我生存得好地地無端端被人砍咗我落嚟(其實即係殺死我),放在這個鬼地方,話慶祝什麼聖誕節,擺我係呢度十零廿日就掉我落垃圾桶,我都唔知我生存是為了什麼?我生命的價值在哪兒?嗰個乜鬼耶穌生日搞到死咁多樹,係咪應該懲罰吓D人類呢?

D人真無聊,整棵要種十幾年先有咁高嘅松樹喺度話慶祝聖誕節,慶乜嘢祝呀!喺喥影吓相之嘛,無聊!有心就唔好砍棵樹落嚟,走上山同棵樹裝飾影相啦!棵樹都命苦啦,生存咁耐就係為咗呢D節日俾人影十幾日.不過有時呢D嘢只有認命啦!人類都幾殘忍自私兼浪費.

D人成日又話要保護呢樣,保護果樣,唔知有冇人會為咗D聖誕樹搞吓遊行示威呢?D鬼佬話人道人道,對D動物講人道,又唔見對D樹講人道?虛偽!

講咩嘢吖你!你自己都唔喺環保嘅人啦!你自己咪又係虛偽?!

係,好似我寫緊嘢張紙,都係要砍棵樹來造,但某程度上與這棵純粹用來俾人影吓相嘅樹相比,犧牲得較有價值吧!

唓,幫到你嘅就有價值,幫唔到你嘅就冇價值,你嗰D價值係自己覺得嘅啫,都幾自私喎!

其實價值是誰定?憑什麼去定?聖誕節的意義又是什麼呢?

沒有留言: