19.2.06

再來一個心理測驗...

Your Heart Is Blue

Love is a doing word for you. You know it's love when you treat each other well.
You are a giving lover, but you don't give too much. You expect something in return.

Your flirting style: Friendly

Your lucky first date: Lunch at an outdoor cafe

Your dream lover: Is both generous and selfish

What you bring to relationships: Loyalty


其實我最希望的約會是在一個晴朗無雲, 風和日麗的日子, 在一塊綠油油的草地上和我的那個他談天說地. 我的dream lover, 當然是要 generous and selfish, 對我要 generous, 對其他人, 尤其是其他女孩子, 當然是要selfish 一點啦! 哈哈!!!

至於說我是一個 giving lover, but you don't give too much. You expect something in return. 也對! 那something 至少是對方的愛!單戀來幹啥?做悲劇主角嗎?我才不要做一個只會整天胡思亂想,盡想些沒有可能發生的戀情的傻子!不如努力爭取可以得到的幸福!

沒有留言: