31.10.07

Show後後遺症

每次公司完Show後,我總會有相同的”下場”:

1. 兩大個黑眼圈加眼肚
2. 病:其實每次開Show前都已捱到作病,但一日show未完,意志力作祟之下,死都留返完show先好病發
3. 好友的尋人來電,大興問罪之師:「Amanda,你失蹤咗好耐囉,打電話都找不到你,幾時蒲頭先?」
4. 意志消沈,無力兼無精神工作:所謂一波未平,另一波又起,未回氣便又要繼續"Cher"

還不計那一堆ticket sales report,還有很多其他尾巴...幸好,現在有人幫我手做,加上我快要「轉會」,希望下個會不會是另一個地獄。

沒有什麼不捨得,我想我只會懷念可以在後台玩的日子,以後這樣的機會不會有的了。

4 則留言:

卡臣 提到...

妳鍾意的話
我偷運妳入後台再玩過,
點會無機會?

南蠻人 提到...

偷運咁刺激? 唔好啦! 一陣全世界以為我地偷情就死啦! 哈哈! 不如我扮做你個超級FANS好過啦!(不用扮啦,其實我真係你FANS)

卡臣 提到...

我真是受寵若驚,
我那有charm 令妳成為fans
妳見過世面, 又多才多藝!

南蠻人 提到...

喜歡就是喜歡, 不需要什麼條件!